Utwórz listę umiejętności cenionych w Twojej firmie, by móc zarządzać profilami stanowisk i wyszukiwać odpowiednich pracowników do wolnych stanowisk.

Zdefiniuj swoje typy kompetencji

Przykładowe typy kompetencji:
 – zdolność do wykonania czegoś (wystawienia faktury);
 – umiejętności życiowe (np. prawo jazdy);
 – wiedza o czymś (np. znajomość przepisów BHP)

Profile stanowisk

Utwórz profile (definicje) stanowisk, dla których chcesz znaleźć pracownika z zaznaczonymi w profilu kompetencjami.

Stanowiska pracy

Stwórz konkretne jedno lub więcej stanowisk o wybranym profilu, by szukać najbardziej odpowiadającego mu pracownika w Twojej firmie lub zatrudnić.

Oceny

Sporządzaj oceny kandydatów na stanowiska lub co jakiś czas oceny kontrolne obecnych pracowników.

Porównanie umiejętności

Porównuj oceny umiejętności kandydatów na stanowiska z wymaganymi. Jednym kliknięciem porównuj całe grupy pracowników widząc ilu pracowników grupy spełnia wymagania.