Pozwól swoim pracownikom rejestrować wydatki. Zatwierdzaj je i śledź ich płatność.
Wypełnianie ewidencji wydatków
- Pozwól swoim pracownikom dodawać wydatki które ponieśli. System uprawnień pilnuje, kto może je rejestrować.
- Dołączaj dowolne pliki (dowód zakupu, Paragony, Rachunki, Faktury, …) .
- Zdefiniuj rodzaje wydatków w słownikach, abyś mógł mieć dokładne statystyki. Np. koszty noclegów, delegacji, geodezji, ochrony itp.
- Połącz ewidencję wydatków z Twoim potencjalnym klientem / projektami i pobierz je w przeglądzie projektu.
Sprawdź poprawność i wyślij wiadomość e-mail do zatwierdzenia
Zakwalifikuj swój wydatek jako gotowy do sprawdzenia i zatwierdzenia przez kierownika. Wiadomość e-mail jest generowana automatycznie i wysyłana do przełożonego pracownika.
Zatwierdź raport z wydatków
Jako menedżer znajdź wszystkie raporty wydatków, które czekają na twoją zgodę, i zweryfikuj je lub odrzuć.
Poinformuj swojego pracownika, dlaczego prośba o zatwierdzenie została odrzucona.
Zapłać raport z wydatków
Śledź, który wydatek został zapłacony czy nie.
Użyj kreatora eksportu, aby wyeksportować wszystkie dane wymagane przez twojego księgowego