Projekt, to teczka spinająca wszystkie informacje o nowym przedsięwzięciu. Projekty i zadania są przydatne do porządkowania i przeglądania informacji o osobnych przedsięwzięciach, a także śledzenia kolejnych szans sprzedaży.

Gdy przedsięwzięcie jest duże, możesz w głównym Projekcie zaprowadzić kilka mniejszych podprojektów i dla każdego z nich uzyskiwać cząstkowe raporty np. kosztów i zysków.

Do projektu dołączaj zaimportowany w formacie CSV (np. z Excel) Kosztorys jako Zestawienie Materiałów i usług.

Określ, kto może wyświetlać lub edytować projekt

  • Wybierz pracowników, którzy mogą uczestniczyć w projekcie. Użytkownicy będą mogli wprowadzić spędzony w nim czas, jeśli zdecydujesz się użyć funkcji arkusza rejestracji czasu.

  • Gdy potrzebujesz poufności danych, ustaw wszystkie informacje zawarte w Projekcie jako widoczne Tylko dla Ciebie i wybranych osób – przypisanych do projektu. 

  • Dodaj wstępnie zdefiniowane pola według własnego uznania, aby uczynić dane łatwiejszymi do zarządzania, kompletnymi i tak dokładnymi, jak tego potrzebujesz.

  • Projekt może dotyczyć obsługi Konferencji wraz z obsługą Uczestników lub własnego Stoiska na targach.

Twórz zadania

  • Jeśli chcesz śledzić dedykowane zadania, przypisz je do swoich projektów. Możesz zdefiniować właściwości zadań, takie jak planowane obciążenie czasowe i budżet, przypisać określonych użytkowników oraz ich charakter. Określaj daty rozpoczęcia i zakończenia zadań.

  • Możesz również utworzyć zadania podrzędne i mieć wygodną hierarchię zadań gdy jest ich bardzo dużo.

Rejestruj metry i czas spędzony na projektach / zadaniach

  • Możesz śledzić wypracowane metry lub czas spędzony w projektach przez każdego pracownika. Można deklarować swój czas i metry w różnych interfejsach pozwalających wpisywać go: codziennie, co tydzień lub co miesiąc.

  • Wprowadzaj szacowany postęp zadań / projektu w tym samym kroku, w którym wprowadzany jest czas, aby postęp w procentach był zawsze rejestrowany i porównywany z czasem spędzonym.

  • Jeśli na karcie użytkownika jest ustawiona stawka godzinowa / stawka za metr, koszt pracy również zostanie automatycznie obliczony i dodany do raportu kosztów.

  • Więcej informacji można znaleźć w opisie funkcji „Karty pracy”.

Śledź swój projekt lub zadania

  • Jeśli notujesz szanse sprzedaży, natychmiast uzyskaj potencjalny obrót klientów, ważony z prawdopodobieństwem zakupu, aby uzyskać obliczony (możliwy do uzyskania) przyszły obrót.

  • Jeśli zdecydujesz się na użycie zadań, śledź ich postęp i porównuj postęp z tym, co początkowo planowałeś. Plan można przejrzeć w widoku Gantta – kalendarz z paskami zadań.

Przegląd dokumentów projektu

Projekty oferują zakładkę przeglądu wyświetlającą wiele informacji o projektach i połączonych z nimi dokumentach, takich jak Oferty, Zamówienia, Faktury, Umowy, Zgłoszenia, Interwencje, itp.

Śledź, ile przychodów Twoje projekty przynoszą Twojej firmie, oraz ich statystyki zysków i strat.

  • Projekt i podprojekty zawierają tabelę podsumowania finansów. Jest podzielona na kilkanaście rodzajów różnych wpływów i wydatków zależnie od wprowadzonych dokumentów (podliczane również szkice dokumentów) .

  • Są to: Oferty handlowe (podpisane) dla klientów, Zamówienia od klientów, Faktury dostawcy, Kontrakty, Raporty kosztów, Czas spędzony na zadaniach, Wypłaty i wiele innych.

  • Wszystkie te dane pozwalają określić zyski i straty oraz marżę w projekcie jak i jego podprojektach.

  • Powiązanie kontrahentów z projektem (kosztorysy, zamówienia, faktury klientów i dostawców, interwencje itp.), dzięki temu szybko przeanalizujemy wszystko, co jest związane z projektem.

  • Możliwość dołączenia odpowiednich dokumentów do projektu i jego zadań.