Zarządzaj zgłoszeniami od pracowników lub kontrahentów i rozwiązywaniem zgłoszonych Spraw.
Tworzenie zgłoszenia Sprawy
- Zgłoszenie składające się z opisu, wybranej kategorii oraz załączonych plików (np. zdjęcia czy dokumentacja) może dotyczyć np.: usterki, problemu, zapytania, prośby o zmianę czy ulepszenie.
- W czasie tworzenia zgłoszenia, pojawiają się, zależnie od wybranej kategorii, podpowiedzi sugerowanych rozwiązań, które można dodawać w module Baza wiedzy (FAQ).
- Osoby spoza firmy widzą tylko publiczne kategorie i podpowiedz i rozwiązań. Pracownicy firmy widzą również prywatne, firmowe kategorie i podpowiedzi.
- Dzięki temu może być mniej zgłoszeń Spraw z najbardziej popularnymi zapytaniami, gdyż zgłaszający sami znajdą potrzebne im rozwiązanie.
Różne rodzaje dostępu do systemu zgłoszeń Spraw:
- Pracownicy Twojej firmy mają dostęp jak do innych modułów, zgodnie z przydzielonymi im uprawnieniami
- Osoby spoza firmy mogą używać interfejsu publicznego Spraw na specjalnej stronie internetowej. Można ograniczyć uprawnienie do tworzenia zgłoszeń tylko dla osób, których adresy mailowe są już zapisane w bazie danych systemu.
- Dzięki unikalnym identyfikatorom Sprawy, możliwość odczytu wysłanego zgłoszenia ma tylko osoba, która je utworzyła.
Śledź zgłoszenia i odpowiadaj na nie
- Utworzone Sprawy można przydzielać pracownikom by je obsłużyli, zmieniać ich status w miarę postępów, korespondować z autorem zgłoszenia.
- Po przeczytaniu i przyjęciu Sprawy można utworzyć automatycznie Interwencję, by udokumentować rozwiązanie Sprawy . Przed interwencją można poprosić klienta o zdalne dotykowe podpisanie Oferty na specjalnej stronie, a po niej przygotować Fakturę.
Twórz zgłoszenia automatycznie z wiadomości e-mail
Użyj modułu Czytania E-maili, aby skanować wiadomości odbierane w skrzynce pocztowej i automatycznie na ich podstawie tworzyć Sprawy.