Twórz i śledź wszystkie swoje szanse sprzedaży

  • Dołącz wstępnie zdefiniowane produkty / usługi, aby zaoszczędzić czas, lub wprowadź pełną zawartość ręcznie. Załącz dowolny dokument zewnętrzny.

  • Jeśli predefiniowane pola nie odpowiadają Twoim potrzebom, dodaj do formularza własne pola niestandardowe dowolnego typu (tekst, kwota, data, pole wyboru, lista wyboru, …).

Wykorzystaj wprowadzone szanse sprzedaży, aby uzyskać pełen widok możliwości

  • Utwórz oferty handlowe i wyślij je pocztą e-mail z poziomu aplikacji. Wprowadź wydarzenia lub ustaw przypomnienia w programie. Połącz dowolne dane (wydarzenia, notatki, zamówienia, …) ze swoimi szansami sprzedaży, aby łatwo znaleźć wszystkie informacje z przeszłości w odniesieniu do tego potencjalnego klienta.

  • Zdefiniuj kwotę i prawdopodobieństwo uzyskania sprzedaży, aby mieć pojęcie, jaki będzie Twój oczekiwany obrót (kwota sprzedaży ważona prawdopodobieństwem)

  • Po zakończeniu rozmów zmień status swojej szansy sprzedaży na np. „Negocjacje”, „Wygrana” lub „Utracona”. W przypadku zdobycia potencjalnego klienta można również ponownie wykorzystać projekt do utworzenia nowych zadań w celu rozpoczęcia i śledzenia wykonania projektu.

Przeglądaj swoje otwarte szanse

  • Wyświetl wszystkie otwarte lub zamknięte szanse sprzedaży. Wybierz, które informacje chcesz zobaczyć na swoich listach. Filtruj i sortuj je według dowolnych kryteriów.

Przeanalizuj swoją wydajność

  • Skorzystaj ze stron ze wstępnie zdefiniowanymi statystykami, aby uzyskać przydatne informacje o swojej firmie lub wydajności Twoich przedstawicieli handlowych.

  • Jak w przypadku innych danych, wyeksportuj swoje informacje o szansach sprzedaży za pomocą Modułu Eksportu, aby ponownie wykorzystać je za pomocą narzędzi innych firm.