Stwórz swoich potencjalnych lub obecnych klientów

  • Wystarczy wpisać nazwę i typ kontaktu (potencjalny lub obecny klient), aby utworzyć ją w swojej bazie danych. Unikalny kod referencyjny klienta zostanie wygenerowany automatycznie zgodnie z regułą numeracji.

  • Zapisz wszelkie inne dane (adres e-mail, adres, język, tagi, …) w celu pełniejszego i dokładniejszego zarządzania bazą kontaktów. Jeśli wstępnie zdefiniowane pola Ci nie odpowiadają, możesz łatwo utworzyć wszystkie potrzebne atrybuty jako pola niestandardowe z wybranym typem danych (tekst, kwota, data, lista wyboru, pola wyboru, …)

  • Dołącz dowolne notatki lub pliki do arkusza kontaktu lub podepnij linki z internetu np. do OneDrive, DropBox, Google Documents.

  • Jeśli masz wielu przedstawicieli handlowych w swoim zespole, możesz przypisać ich do dedykowanych kontaktów lub klientów, aby uzyskać statystyki dla każdego przedstawiciela handlowego (sprzedaż, marże, wydarzenia itp.).

  • Scalaj kontakty w celu usunięcia zduplikowanych rekordów.

  • W zakładce „Powiązane dokumenty” kontrahenta możesz przeglądać listy wszystkich związanych z nim dokumentów, wg ich rodzajów.

Utwórz alternatywne kontakty / adresy

  • Jeśli chcesz, możesz utworzyć jeden lub kilka alternatywnych kontaktów / adresów dla każdego z Twoich kontrahentów (jeden rekord / adres dla dyrektora, inny dla jego asystenta, inny dla dostawy lub przedstawiciela obsługi prawnej itp.). 

  • Przypisz takie kontakty do dowolnego dokumentu biznesowego (oferty handlowe, zamówienia, itp.), Aby na wszystkich dokumentach generowanych automatycznie przez system (np. Dokumentach PDF) była automatycznie wpisywana poprawna nazwa.

Ustal status kontaktu i potencjał firmy do zostania przyszłym klientem

  • Jeśli chcesz, możesz ustawić status nawiązania kontaktu i potencjał zostania klientem. Możesz zdefiniować różne potencjały finansowe klientów zgodnie z potrzebami biznesowymi.

  • Nie musisz tracić czasu na modyfikowanie arkusza kontaktu po zakończonej rozmowie. Po prostu zmodyfikuj status nawiązania kontaktu jednym kliknięciem z widoku listy w ikonę, bez otwierania arkusza kontaktu.

  • Aby uzyskać bardziej zaawansowane zarządzanie poszukiwaniem, możesz również użyć modułu zarządzania potencjalnymi klientami.