Wprowadzaj Wpływy i Wydatki
Wprowadzaj wszystkie rodzaje Wpływów i wydatków firmowych, by mieć w programie szybki i całościowy przegląd przepływów finansowych firmy.
Każdy wpływ i wydatek można szybko zarejestrować w systemie na kilka sposobów:
- Faktury
- Dotacje
- Opłaty ZUS
- Podatki VAT oraz zwroty podatku
- Pozostałe podatki np. CIT, PIT itp.
- Wynagrodzenia pracowników. Tylko wpisywanie wynagrodzeń i płatności. To nie to samo, co tworzenie listy płac.
- Kredyty. Z kalkulatorem i generatorem rat kredytu, by wygenerować formularz płatności na wyliczone kwoty co określony czas.
- Różne inne płatności, które nie są żadnymi z powyższych
Raport Marż
- Raport Marż umożliwia obliczanie i wyświetlanie marż realizowanych na sprzedaży. Tabele podsumowujące zapewniają widok marż na każdym dokumencie (oferta handlowa, zamówienie, umowa, faktura), a także ogólnie, według użytkownika, produktu i klienta.
- Marża może być domyślnie naliczona na podstawie najlepszej ceny zakupu lub ceny WAP (średnia cena ważona), chociaż istnieje możliwość swobodnego wpisania ceny zakupu w dowolnym momencie.