Wprowadzaj Wpływy i Wydatki

Wprowadzaj wszystkie rodzaje Wpływów i wydatków firmowych, by mieć w programie szybki i całościowy przegląd przepływów finansowych firmy.

Każdy wpływ i wydatek można szybko zarejestrować w systemie na kilka sposobów:

  • Faktury

  • Dotacje

  • Opłaty ZUS

  • Podatki VAT oraz zwroty podatku

  • Pozostałe podatki np. CIT, PIT itp.

  • Wynagrodzenia pracowników. Tylko wpisywanie wynagrodzeń i płatności. To nie to samo, co tworzenie listy płac.

  • Kredyty. Z kalkulatorem i generatorem rat kredytu, by wygenerować formularz płatności na wyliczone kwoty co określony czas.

  • Różne inne płatności, które nie są żadnymi z powyższych

Raport Marż

  • Raport Marż umożliwia obliczanie i wyświetlanie marż realizowanych na sprzedaży. Tabele podsumowujące zapewniają widok marż na każdym dokumencie (oferta handlowa, zamówienie, umowa, faktura), a także ogólnie, według użytkownika, produktu i klienta.

  • Marża może być domyślnie naliczona na podstawie najlepszej ceny zakupu lub ceny WAP (średnia cena ważona), chociaż istnieje możliwość swobodnego wpisania ceny zakupu w dowolnym momencie.