Odkryj jak nasze rozwiązania pomogą Ci w prowadzeniu Usług Budowlanych lub jako Podwykonawca:
- Sprawnie szukaj kontrahentów. Twórz masowe kampanie e-mailowe do potencjalnych zleceniodawców. Wysyłaj setki spersonifikowanych maili jednym kliknięciem i śledź wyniki.
- Korzystaj z narzędzia CRM – Prowadź notatki o potencjalnych kontrahentach i okazjach współpracy. Profesjonalnie zarządzaj relacjami z klientami.
- Utrzymuj porządek w danych i szybki dostęp do informacji. Prowadź osobne projekty zleceń dla każdego klienta. Zaczynaj każdy dzień od przeglądania kokpitu najważniejszych informacji ze wszystkich aktywnych projektów.
- Co to jest Projekt?
Projekt to elektroniczna teczka zawierająca wszystkie informacje związane z przedsięwzięciem, np. Zleceniem od klienta lub dla brygady. Są to: kontakty firm i osób z nimi związanych, maile przychodzące i wychodzące, notatki z maili, spotkań i rozmów telefonicznych. Dokumenty ofert, umów, zamówień, protokołów, faktur itp., wydarzenia, przypomnienia, załączone pliki, przydzielone zadania, zgłoszenia problemów, interwencje i rozliczenie spędzonego czasu. - Szybko twórz, wysyłaj mailem i konwertuj dokumenty: Zapytania ofertowe, Oferty, Zamówienia, Wysyłki, Faktury. Dotyczące zarówno dostawców jak i klientów. Kontroluj zgodność dostaw z zamówieniami.
- Zawieraj Kontrakty z klientami, dostawcami i brygadami. Pilnuj terminów rozpoczęcia i zakończenia kontraktowanych usług.
- Aktywuj „Portal kontrahenta” z wybranymi przez Ciebie funkcjami i odpowiednimi uprawnieniami. Udostępniaj klientom, dostawcom i brygadom dotyczących ich dokumentów: Kontrakty, Oferty, Zamówienia, Faktury, Usterki, Interwencje itp. Kontrahenci widzą w „Portalu” kokpit zawsze aktualnych i najważniejszych informacji związanych z ich zleceniem.
- Twórz Harmonogramy Zleceń lub wybieraj gotowe z szablonów. Kontroluj i łatwo zmieniaj terminy oraz postęp realizacji nawet setek zależnych od siebie etapów. Przeglądaj wykresy Gantta etapów wraz ze wskaźnikiem postępów i opóźnień.
- Twórz lub wybieraj z szablonów Budżety Zleceń, podzielone na etapy według Harmonogramów. Kontroluj zgodność zużytych ilości oraz wartości kosztów poszczególnych pozycji z ich planowanymi wartościami w Budżetach oraz ich etapach.
- Sprawdzaj w Kartach Pracy ile godzin/metrów wypracowali pracownicy/brygady każdego dnia na wybranych etapach zleceń. Przeglądaj podsumowania miesięczne wykonanej pracy na etapach/zleceniach dla każdego pracownika/brygady .
- Codziennie zarządzaj przydziałem pracowników, sprzętu i brygad do zadań w terenie, po prostu przesuwając ich myszką po grafiku. Następnie jednym kliknięciem wysyłaj wszystkim informacje, co i gdzie mają robić.
- Zarządzaj wydarzeniami pracowników w Kalendarzu, wzbogaconym o łącza do klientów, projektów, zgłoszeń, usterek, faktur, itp.
- Prowadź kontrolę zapasów magazynowych materiałów i wydawania narzędzi.
- Kontroluj postęp odbioru prac na kolejnych etapach. Sprawdzaj którzy kontrahenci mają zaległe protokoły. Śledź terminy wpłaty i zwrotu kaucji.
- Korzystaj z Systemu Obsługi Zgłoszeń od Twoich pracowników i kontrahentów. Wybrane osoby mogą zgłaszać różne uwagi dotyczące np. usterek oraz dołączać do nich zdjęcia i dokumentację.
- W odpowiedzi na Zgłoszenie twórz automatycznie Interwencję, by np. udokumentować naprawienie usterki. Dołączaj do niej zdjęcia naprawy, czas poświęcony na serwis oraz informację o sposobie rozwiązania problemu. Następnie zamieniaj ją automatycznie na Fakturę lub Ofertę.
- Twórz i wysyłaj zamówienia na podstawie ofert. Kontroluj i akceptuj realizację dostaw częściowych i całkowitych.
- Rozliczaj osoby odpowiedzialne za faktury kosztowe. Kierownicy wysyłający zamówienia sprawdzają i akceptują „swoje” faktury.
- Wystawiając lub przyjmując Faktury obserwuj na bieżąco marżę etapów zlecenia oraz płynność finansową zlecenia i firmy. Dziel płatności i odraczaj je, by nie stracić obserwowanej z wyprzedzeniem płynności finansowej.
- Zapytaj swoich pracowników lub partnerów o wybór lub opinię na dowolny temat, przeprowadzając Sondaż / Ankietę. Zapewnij swoim kontaktom dostęp online do Twoich ankiet.
- Rejestruj elektronicznie przychodzące i wychodzące dokumenty oraz rysunki i inne pliki, skanując ich wersje papierowe jako załączniki. Dzięki temu masz je zawsze i wszędzie pod ręką.