Odkryj jak nasze rozwiązania pomogą Ci w realizacji zleceń w firmie budowlanej: 

  • Sprawnie szukaj nowych kontrahentów. Twórz masowe kampanie e-mailowe do potencjalnych zleceniodawców lub podwykonawców. Wysyłaj setki spersonifikowanych maili jednym kliknięciem i śledź wyniki.

  • Korzystaj z narzędzia CRM – Prowadź notatki o potencjalnych kontrahentach i okazjach współpracy. Profesjonalnie zarządzaj relacjami z nimi.

  • Utrzymuj porządek w danych i szybki dostęp do informacji. Zaprowadź projekt nadzorujący zleconą inwestycję. Zaczynaj każdy dzień od przeglądania kokpitu najważniejszych informacji ze wszystkich aktywnych projektów.

  • Moduł projektów w systemie ERP to niezwykle potężne narzędzie, które znacząco usprawnia zarządzanie budowami. Dzięki niemu można scentralizować wszystkie informacje dotyczące inwestycji, co przekłada się na lepszą organizację pracy, kontrolę nad kosztami oraz terminową realizację zadań.

  • Gdy przedsięwzięcie jest duże, możesz w głównym Projekcie zaprowadzić kilka mniejszych podprojektów, dzięki czemu będziesz miał raporty rentowności z osobnych Miejsc Powstawania Kosztów i możliwość szybkiego reagowania na odchylenia od budżetu przypisanemu każdemu projektowi i zadaniom.

  •  Projekt zawiera wszystkie potrzebne informacje związane z przedsięwzięciem, np. Zleceniem od klienta lub dla podwykonawcy. Są to: kontakty firm i osób z nimi związanych, notatki z maili przychodzących i wychodzących, spotkań i rozmów telefonicznych. Dokumenty ofert, umów, zamówień, protokołów, faktur itp., wydarzenia, przypomnienia, załączone pliki, przydzielone zadania, zgłoszenia problemów, interwencje do zgłoszeń i rozliczenie czasu/metrów.

  • Do każdego projektu twórz Harmonogramy jako listę zadań lub wybieraj gotowe, powtarzalne z szablonów. Kontroluj i łatwo zmieniaj terminy oraz postęp realizacji i i opóźnienia zadań czy ilość wypracowanych godzin/metrów na etapach. Przeglądaj graficzne wizualizacje postępów etapów na wykresach Gantta wraz ze wskaźnikiem postępów.

  • Na podstawie utworzonych w zewnętrznym programie i zaimportowanych Kosztorysów twórz lub wybieraj z szablonów gotowe, powtarzalne  Zestawienia Materiałów (BOM), zawierające ilości: materiałów, robocizny i pracy maszyn.

  • Definiuj wewnętrzne Zamówienia Produkcyjne do magazynów, które prócz Zestawienia Materiałów zawierają: planowaną datę rozpoczęcia prac, magazyn do produkcji oraz ilość do wyprodukowania. 

  • Dzięki wewnętrznym Zamówieniom Produkcyjnym system automatycznie sprawdza czy w magazynach będzie o ustalonej dacie rozpoczęcia wystarczająca ilość zasobów. Jeśli będzie brakować, to w łatwy sposób wykonasz prawie automatyczne zamówienia do dostawców z już wyliczoną przez system ilością potrzebnych materiałów. Kontroluj i akceptuj realizację dostaw częściowych i całkowitych.

  • Później szybko twórz, wysyłaj mailem i konwertuj dokumenty: Zapytania ofertowe, Oferty, Zamówienia, Przesyłki, Faktury. Dotyczące zarówno dostawców jak i klientów. Kontroluj zgodność dostaw z zamówieniami. Sprawdzaj w raportach, które zamówienia jeszcze nie zostały  zafakturowane.

  • Zawieraj Kontrakty z kontrahentami i dostawcami. Pilnuj terminów rozpoczęcia i zakończenia kontraktowanych usług.

  • Opcjonalnie aktywuj „Portal kontrahenta” z wybranymi przez Ciebie funkcjami i odpowiednimi uprawnieniami. Udostępniaj kontrahentom podgląd dotyczących tylko ich dokumentów: Kontrakty, Oferty, Zamówienia, Faktury, Usterki, Interwencje itp. Kontrahenci widzą w swoim „Portalu” kokpit zawsze aktualnych i najważniejszych informacji związanych z ich projektem. Możesz utworzyć specjalny osobny projekt udostępniany Kontrahentowi.

  • Śledź na bieżąco zysk i marżę każdego projektu Zlecenia w podziale na kilkanaście rodzajów wpływów i wydatków. W razie wątpliwości sprawdzaj, które dokumenty i pozycje na nich spowodowały odchylenia. Przekazuj informacje o tym Twemu kontrahentowi wskazując na konkretne dokumenty w systemie.

  • Sprawdzaj na Kartach czasu pracy ile godzin/metrów wypracowali robotnicy/podwykonawcy każdego dnia na wybranych etapach zleceń. Przeglądaj podsumowania miesięczne wykonanej pracy na etapach/zleceniach dla każdego robotnika/podwykonawcy.

  • Codziennie zarządzaj dyspozycjami dla pracowników, sprzętu i podwykonawców do zadań w terenie, wpisując im w kalendarzu inny termin lub inne zlecenie. Następnie pracownicy przed wyjazdem w teren odczytują w udostępnionych im kalendarzach informacje, co i gdzie mają robić.

  • W trakcie wykonywania swojej pracy pracownicy mogą informować kierownika, że napotkali trudności wysyłając Zgłoszenia wraz ze zdjęciami np. usterek,  braku materiałów itp. Na koniec dnia wysyłają Zgłoszenie informujące o stanie wykonania zadania, by można było np. zwiększyć procentowe wykonanie tego etapu w projekcie Zlecenia.

  • Prowadź kontrolę zapasów magazynowych z alertami zbyt niskich ilości i automatycznym generowaniem Zamówień na ich podstawie. Stosuj magazyny do ewidencji wydawania narzędzi.

  • Dzięki dedykowanym do tego zadaniom: Kontroluj postęp odbioru prac na kolejnych etapach. Sprawdzaj którzy kontrahenci mają zaległe protokoły. Pilnuj terminów wpłaty i zwrotu kaucji.

  • Korzystaj z Obsługi Zgłoszeń od kontrahentów. Wybrane osoby mogą zgłaszać różne uwagi dotyczące np. usterek oraz dołączać do nich zdjęcia i dokumentację.

  • W odpowiedzi na Zgłoszenie twórz automatycznie Interwencję, by np. udokumentować naprawienie usterki. Dołączaj do niej zdjęcia naprawy, czas poświęcony na serwis oraz informację o sposobie rozwiązania problemu. Jeśli Interwencja jest płatna, zamieniaj ją automatycznie na Fakturę lub Ofertę.

  • Rozliczaj osoby odpowiedzialne za faktury kosztowe. Stosuj dwu lub trzy (powyżej ustalonej kwoty) stopniowe zatwierdzanie zamówień do dostawców. Kierownicy muszą przeglądnąć i zaakceptować przyszłe koszty z Zamówień, zanim zamówienia zostaną wysłane do dostawcy.

  • Wystawiając lub przyjmując Faktury obserwuj na bieżąco marżę zlecenia oraz płynność finansową firmy. Dziel płatności i odraczaj je, by nie stracić obserwowanej z wyprzedzeniem płynności finansowej.

  • Zapytaj swoich pracowników lub partnerów o wybór lub opinię na dowolny temat, przeprowadzając Sondaż / Ankietę. Zapewnij swoim kontaktom dostęp online do Twoich ankiet.

  • Rejestruj elektronicznie przychodzące i wychodzące dokumenty oraz rysunki i inne pliki, skanując ich wersje papierowe jako załączniki. Dzięki temu masz je zawsze i wszędzie pod ręką.