Utwórz listę umiejętności cenionych w Twojej firmie, by móc zarządzać profilami stanowisk i wyszukiwać odpowiednich pracowników do wolnych stanowisk.
Zdefiniuj swoje typy kompetencji
Przykładowe typy kompetencji:
– zdolność do wykonania czegoś (wystawienia faktury);
– umiejętności życiowe (np. prawo jazdy);
– wiedza o czymś (np. znajomość przepisów BHP)
Profile stanowisk
Utwórz profile (definicje) stanowisk, dla których chcesz znaleźć pracownika z zaznaczonymi w profilu kompetencjami.
Stanowiska pracy
Stwórz konkretne jedno lub więcej stanowisk o wybranym profilu, by szukać najbardziej odpowiadającego mu pracownika w Twojej firmie lub zatrudnić.
Oceny
Sporządzaj oceny kandydatów na stanowiska lub co jakiś czas oceny kontrolne obecnych pracowników.
Porównanie umiejętności
Porównuj oceny umiejętności kandydatów na stanowiska z wymaganymi. Jednym kliknięciem porównuj całe grupy pracowników widząc ilu pracowników grupy spełnia wymagania.