Utwórz rekordy interwencji w różnych sprawach w odpowiedzi na Zgłoszenia.
- W odpowiedzi na Zgłoszenie twórz automatycznie Interwencję, by np. udokumentować naprawienie usterki. Dołączaj do niej zdjęcia naprawy, czas poświęcony na serwis oraz informację o sposobie rozwiązaniu problemu.
- Śledź interwencje, które mają być wykonane lub już zostały wykonane. Dołącz swoją interwencję do projektu, jeśli chcesz, aby Twoja interwencja była widoczna w widoku projektów i Kokpicie.
- Użyj dowolnych predefiniowanych produktów lub usług oraz wpisz czas trwania etapów interwencji, aby szybko wypełnić zapisy kosztów lub podać szczegółowe opisy.
- Wybierz zasoby firmy (np. samochody) jakie zostały użyte do interwencji.
Przekształć swoje interwencje w Oferty lub Faktury zgodnie z wybranym przepływem pracy
Interweniując u klienta pracownik może przedłożyć mu ofertę wykonania usługi, którą ten zaakceptuje podpisując dotykowo na ekranie smartfona czy tabletu. Po akceptacji oferty można automatycznie przekształcić ją w Fakturę.
Dwie opcje rozliczania kosztów interwencji
- Prócz wystawiania Faktury klientowi za czas i produkty z Interwencji jest też opcja doliczania spędzonego w niej czasu do kosztów projektu.