Odkryj jak nasze rozwiązania pomogą Ci w nadzorowaniu dużego projektu jako Inwestor:
- Sprawnie szukaj zleceniobiorców. Twórz masowe kampanie e-mailowe do potencjalnych wykonawców. Wysyłaj setki spersonifikowanych maili jednym kliknięciem i śledź wyniki.
- Korzystaj z narzędzia CRM – Prowadź notatki o potencjalnych wykonawcach i okazjach współpracy. Profesjonalnie zarządzaj relacjami i koordynacją z nimi.
- Utrzymuj porządek w danych i szybki dostęp do informacji. Zaprowadź projekt nadzorujący zleconą wykonawcy inwestycję. Zaczynaj każdy dzień od przeglądania kokpitu najważniejszych informacji ze wszystkich aktywnych projektów.
- Co to jest Projekt?
Projekt to elektroniczna teczka zawierająca wszystkie informacje związane z przedsięwzięciem, np. Zleceniem dla wykonawcy. Są to: kontakty firm i osób z nimi związanych, notatki z maili, spotkań i rozmów telefonicznych. Dokumenty ofert, umów, zamówień, protokołów, faktur itp., wydarzenia, przypomnienia, załączone pliki, przydzielone zadania, zgłoszenia problemów, interwencje i rozliczenie spędzonego czasu. - Szybko twórz, wysyłaj mailem i konwertuj dokumenty: Zapytania ofertowe na Zamówienia, a te na Faktury.
- Zawieraj Kontrakty z wykonawcami. Pilnuj terminów rozpoczęcia i zakończenia kontraktowanych usług.
- Aktywuj „Portal kontrahenta” z odpowiednimi uprawnieniami dla wykonawcy. Udostępniaj wykonawcom podgląd wybranych przez Ciebie dokumentów: Kontrakty, Oferty, Zamówienia, Faktury, Usterki, Interwencje itp. Kontrahenci widzą w „Portalu” zawsze aktualne i informacje związane z Twoją inwestycją, a ich Zleceniem.
- Uaktualniaj Harmonogramy etapów zlecenia. Kontroluj i zmieniaj terminy oraz postęp realizacji nawet setek etapów. Przeglądaj graficzną reprezentację aktualnych terminów – jako wykresy Gantta etapów wraz ze wskaźnikiem postępów i opóźnień.
- Śledź na bieżąco zysk Zlecenia w podziale na kilkunaście rodzajów wpływów i wydatków. W razie wątpliwości sprawdzaj, które dokumenty i pozycje na nich spowodowały odchylenia. Przekazuj informacje o tym Twemu wykonawcy wskazując na konkretne dokumenty w systemie.
- Zapisuj w systemie Budżety Zleceń i poszczególnych zadań. Razem z wykonawcami kontroluj odchylenia wydatków kolejnych etapów od ich planowanych wartości w Budżetach.
- Kontroluj postęp odbioru prac na kolejnych etapach. Sprawdzaj czy są zaległe protokoły. Śledź terminy wpłaty i zwrotu kaucji.
- Korzystaj z Systemu Obsługi Zgłoszeń od Twoich pracowników i wykonawcy. Wybrane osoby mogą zgłaszać różne uwagi, np. usterki oraz dołączać do nich zdjęcia i dokumentację.
- W odpowiedzi na Zgłoszenie sprawdzaj czy wykonawca udokomentował dokonanie Interwencji. Dołączaj do niej zdjęcia naprawy, poświęcone koszty, automatycznie skojarz z nią wygenerowaną fakturę oraz informację o sposobie rozwiązaniu problemu.
- Zapytaj swoich pracowników lub kontrahentów o wybór lub opinię na dowolny temat, przeprowadzając Sondaż / Ankietę. Zapewnij swoim kontaktom dostęp online do Twoich ankiet.
- Rejestruj elektronicznie przychodzące i wychodzące dokumenty oraz rysunki i inne pliki, skanując ich wersje papierowe jako załączniki. Dzięki temu masz je zawsze i wszędzie pod ręką.