Odkryj jak nasze rozwiązania pomogą Ci w prowadzeniu Firmy Handlowo-Usługowej:

  • Sprawnie szukaj klientów. Twórz masowe kampanie e-mailowe do potencjalnych Klientów. Wysyłaj setki spersonifikowanych maili jednym kliknięciem i śledź wyniki.

  • Korzystaj z narzędzia CRM – Prowadź notatki o potencjalnych kontrahentach i okazjach współpracy. Profesjonalnie zarządzaj relacjami z klientami.

  • Utrzymuj porządek w danych i szybki dostęp do informacji. Prowadź osobne projekty zleceń dla każdego klienta. Zaczynaj każdy dzień od przeglądania kokpitu najważniejszych informacji ze wszystkich aktywnych projektów.

  • Co to jest Projekt?
    Projekt to elektroniczna teczka zawierająca wszystkie informacje związane z przedsięwzięciem, np. Zleceniem od klienta. Są to: kontakty firm i osób z nimi związanych, maile przychodzące i wychodzące, notatki z maili, spotkań i rozmów telefonicznych. Dokumenty ofert, umów, zamówień,  faktur itp., wydarzenia, przypomnienia, załączone pliki, przydzielone zadania, zgłoszenia usterek towarówinterwencje reklamacyjne i rozliczenie spędzonego czasu.

  • Szybko twórz, wysyłaj mailem i konwertuj dokumenty: Zapytania ofertowe, Oferty, Zamówienia, Wysyłki, Faktury. Dotyczące zarówno dostawców jak i klientów. Kontroluj zgodność dostaw z zamówieniami.

  • Zawieraj Kontrakty z klientami, dostawcami towarów i odbiorcami usług. Pilnuj terminów rozpoczęcia i zakończenia kontraktowanych usług.

  • Aktywuj „Portal kontrahenta” z wybranymi przez Ciebie funkcjami i odpowiednimi uprawnieniami. Udostępniaj klientom i dostawcom dotyczących ich dokumentów: Kontrakty, Oferty, Zamówienia, Faktury, Usterki towarów, Interwencje reklamacyjne itp. Kontrahenci widzą w „Portalu” kokpit zawsze aktualnych i najważniejszych informacji związanych z ich zleceniem.

  • Twórz Harmonogramy zleconych Usług  lub wybieraj gotowe z szablonów. Kontroluj i łatwo zmieniaj terminy oraz postęp realizacji etapów. Przeglądaj wykresy Gantta etapów wraz ze wskaźnikiem postępów i opóźnień.

  • Twórz lub wybieraj gotowe z szablonów Listy Materiałów i usług dla Zlecenia, podzielone na zestawy według zadań w Harmonogramach Projektu. Sprawdzaj czy masz wystarczającą ilość materiałów i automatycznie zamawiaj tyle ile dokładnie potrzeba do realizacji Etapu Zlecenia.

  • Śledź na bieżąco zysk i marżę Zlecenia w podziale na kilkanaście rodzajów wpływów i wydatków. W razie wątpliwości sprawdzaj, które dokumenty i pozycje na nich spowodowały odchylenia. Przekazuj informacje o tym Twemu kontrahentowi wskazując na konkretne dokumenty w systemie.

  • Sprawdzaj na Kartach czasu pracy ile godzin/metrów wypracowali robotnicy/podwykonawcy każdego dnia na wybranych etapach zleceń. Przeglądaj podsumowania miesięczne wykonanej pracy na etapach/zleceniach dla każdego robotnika/podwykonawcy.

  • Codziennie zarządzaj dyspozycjami dla pracowników, sprzętu i podwykonawców do zadań w terenie, wpisując im w kalendarzu inny termin lub inne zlecenie. Następnie pracownicy odczytują w udostępnionych im kalendarzach informacje, co i gdzie mają robić.

  • Prowadź kontrolę zapasów magazynowych materiałów i wydawania sprzętu.

  • Kontroluj postęp zleconych prac na kolejnych etapach. Sprawdzaj którzy dostawcy mają zaległe terminy. Śledź terminy wpłaty transz.

  • Korzystaj z Systemu Obsługi Zgłoszeń od Twoich pracowników i kontrahentów. Wybrane osoby mogą zgłaszać różne uwagi dotyczące np. usterek, reklamacji oraz dołączać do nich zdjęcia i dokumentację.

  • W odpowiedzi na Zgłoszenie twórz automatycznie Interwencję, by np. udokumentować naprawienie usterki czy wymianę reklamacyjną. Dołączaj do niej zdjęcia naprawy, czas poświęcony na serwis oraz informację o sposobie rozwiązania problemu. Następnie zamieniaj ją automatycznie na Fakturę lub Ofertę.

  • Twórz i wysyłaj zamówienia na podstawie ofert. Kontroluj i akceptuj realizację dostaw częściowych i całkowitych.

  • Rozliczaj osoby odpowiedzialne za faktury kosztowe. Kierownicy wysyłający zamówienia sprawdzają i akceptują „swoje” faktury.

  • Stosuj elastyczną politykę cenową. Wybierz jedną z trzech dostępnych zasad dotyczących ustalania cen sprzedaży produktów i usług.
    Pojedyncza cena sprzedaży
    – Wiele segmentów cenowych (każdy klient jest w jednym z segmentów)
    Różne ceny dla każdego klienta

  • Wystawiając lub przyjmując Faktury obserwuj na bieżąco marżę etapów zlecenia oraz płynność finansową zlecenia i firmy. Dziel płatności i odraczaj je, by nie stracić obserwowanej z wyprzedzeniem płynności finansowej.

  • Zapytaj swoich pracowników lub partnerów o wybór lub opinię na dowolny temat, przeprowadzając Sondaż / Ankietę. Zapewnij swoim kontaktom dostęp online do Twoich ankiet.

  • Rejestruj elektronicznie przychodzące i wychodzące dokumenty oraz rysunki i inne pliki, skanując ich wersje papierowe jako załączniki. Dzięki temu masz je zawsze i wszędzie pod ręką.