Odkryj jak nasze rozwiązania pomogą Ci w prowadzeniu Firmy Handlowo-Usługowej:
- Sprawnie szukaj klientów. Twórz masowe kampanie e-mailowe do potencjalnych Klientów. Wysyłaj setki spersonifikowanych maili jednym kliknięciem i śledź wyniki.
- Korzystaj z narzędzia CRM – Prowadź notatki o potencjalnych kontrahentach i okazjach współpracy. Profesjonalnie zarządzaj relacjami z klientami.
- Utrzymuj porządek w danych i szybki dostęp do informacji. Prowadź osobne projekty zleceń dla każdego klienta. Zaczynaj każdy dzień od przeglądania kokpitu najważniejszych informacji ze wszystkich aktywnych projektów.
- Co to jest Projekt?
Projekt to elektroniczna teczka zawierająca wszystkie informacje związane z przedsięwzięciem, np. Zleceniem od klienta. Są to: kontakty firm i osób z nimi związanych, maile przychodzące i wychodzące, notatki z maili, spotkań i rozmów telefonicznych. Dokumenty ofert, umów, zamówień, faktur itp., wydarzenia, przypomnienia, załączone pliki, przydzielone zadania, zgłoszenia usterek towarów, interwencje reklamacyjne i rozliczenie spędzonego czasu. - Szybko twórz, wysyłaj mailem i konwertuj dokumenty: Zapytania ofertowe, Oferty, Zamówienia, Wysyłki, Faktury. Dotyczące zarówno dostawców jak i klientów. Kontroluj zgodność dostaw z zamówieniami.
- Zawieraj Kontrakty z klientami, dostawcami towarów i odbiorcami usług. Pilnuj terminów rozpoczęcia i zakończenia kontraktowanych usług.
- Aktywuj „Portal kontrahenta” z wybranymi przez Ciebie funkcjami i odpowiednimi uprawnieniami. Udostępniaj klientom i dostawcom dotyczących ich dokumentów: Kontrakty, Oferty, Zamówienia, Faktury, Usterki towarów, Interwencje reklamacyjne itp. Kontrahenci widzą w „Portalu” kokpit zawsze aktualnych i najważniejszych informacji związanych z ich zleceniem.
- Twórz Harmonogramy zleconych Usług lub wybieraj gotowe z szablonów. Kontroluj i łatwo zmieniaj terminy oraz postęp realizacji etapów. Przeglądaj wykresy Gantta etapów wraz ze wskaźnikiem postępów i opóźnień.
- Twórz lub wybieraj gotowe z szablonów Listy Materiałów i usług dla Zlecenia, podzielone na zestawy według zadań w Harmonogramach Projektu. Sprawdzaj czy masz wystarczającą ilość materiałów i automatycznie zamawiaj tyle ile dokładnie potrzeba do realizacji Etapu Zlecenia.
- Śledź na bieżąco zysk i marżę Zlecenia w podziale na kilkanaście rodzajów wpływów i wydatków. W razie wątpliwości sprawdzaj, które dokumenty i pozycje na nich spowodowały odchylenia. Przekazuj informacje o tym Twemu kontrahentowi wskazując na konkretne dokumenty w systemie.
- Sprawdzaj na Kartach czasu pracy ile godzin/metrów wypracowali robotnicy/podwykonawcy każdego dnia na wybranych etapach zleceń. Przeglądaj podsumowania miesięczne wykonanej pracy na etapach/zleceniach dla każdego robotnika/podwykonawcy.
- Codziennie zarządzaj dyspozycjami dla pracowników, sprzętu i podwykonawców do zadań w terenie, wpisując im w kalendarzu inny termin lub inne zlecenie. Następnie pracownicy odczytują w udostępnionych im kalendarzach informacje, co i gdzie mają robić.
- Prowadź kontrolę zapasów magazynowych materiałów i wydawania sprzętu.
- Kontroluj postęp zleconych prac na kolejnych etapach. Sprawdzaj którzy dostawcy mają zaległe terminy. Śledź terminy wpłaty transz.
- Korzystaj z Systemu Obsługi Zgłoszeń od Twoich pracowników i kontrahentów. Wybrane osoby mogą zgłaszać różne uwagi dotyczące np. usterek, reklamacji oraz dołączać do nich zdjęcia i dokumentację.
- W odpowiedzi na Zgłoszenie twórz automatycznie Interwencję, by np. udokumentować naprawienie usterki czy wymianę reklamacyjną. Dołączaj do niej zdjęcia naprawy, czas poświęcony na serwis oraz informację o sposobie rozwiązania problemu. Następnie zamieniaj ją automatycznie na Fakturę lub Ofertę.
- Twórz i wysyłaj zamówienia na podstawie ofert. Kontroluj i akceptuj realizację dostaw częściowych i całkowitych.
- Rozliczaj osoby odpowiedzialne za faktury kosztowe. Kierownicy wysyłający zamówienia sprawdzają i akceptują „swoje” faktury.
- Stosuj elastyczną politykę cenową. Wybierz jedną z trzech dostępnych zasad dotyczących ustalania cen sprzedaży produktów i usług.
– Pojedyncza cena sprzedaży
– Wiele segmentów cenowych (każdy klient jest w jednym z segmentów)
– Różne ceny dla każdego klienta - Wystawiając lub przyjmując Faktury obserwuj na bieżąco marżę etapów zlecenia oraz płynność finansową zlecenia i firmy. Dziel płatności i odraczaj je, by nie stracić obserwowanej z wyprzedzeniem płynności finansowej.
- Zapytaj swoich pracowników lub partnerów o wybór lub opinię na dowolny temat, przeprowadzając Sondaż / Ankietę. Zapewnij swoim kontaktom dostęp online do Twoich ankiet.
- Rejestruj elektronicznie przychodzące i wychodzące dokumenty oraz rysunki i inne pliki, skanując ich wersje papierowe jako załączniki. Dzięki temu masz je zawsze i wszędzie pod ręką.