Twórz nowe faktury na wiele sposobów
- Twórz nowe faktury dodając do nich produkty lub usługi. Możesz również wygenerować gotową fakturę ze swoich Ofert, Zamówień, Kontraktów, Interwencji. Możesz wyliczyć automatycznie marżę na podstawie najlepszego dostawcy, kosztu własnego lub średniej ceny ważonej (WAP) Twoich produktów. Otrzymasz statystyki marż na produkt, klienta, datę itp.
- Dołącz wstępnie zdefiniowane produkty, aby zaoszczędzić czas, lub wprowadź pełną listę produktów i usług.
- Jeśli predefiniowane pola nie odpowiadają Twoim wymaganiom, dodaj do formularza faktury własne pola dowolnego typu (tekst, kwota, data, pole wyboru, lista wyboru itp.).
- Przeglądaj raport zamówień, które zostały zrealizowane i i nie zostały do końca zafakturowane.
- Opisuj faktury. Funkcja Opisywanie Faktur kojarzy je z odpowiednim Miejscem Powstawania Kosztów (MPK), by móc później porównywać planowane budżety zleceń z faktycznymi kosztami.
- Twoje faktury mogą być również generowane automatycznie przy użyciu cyklicznych faktur z szablonu. Określ częstotliwość, kwotę, datę pierwszej faktury i / lub maksymalną liczbę faktur do wygenerowania
- Wybieraj odpowiedni szablon dla Mechanizmu Podzielonej Płatności (MPP), czyli split payment, dla faktury o wartości wymagającej tego mechanizmu w Twojej branży.
- Dokument Twojej faktury (format PDF lub ODT – Open Office) Jest generowany i aktualizowany automatycznie.
Wyślij fakturę i zarządzaj płatnościami
- Wyślij fakturę e-mailem bezpośrednio z aplikacji. Użyj wstępnie zdefiniowanych szablonów wiadomości e-mail, aby treść wiadomości e-mail została automatycznie uzupełniona.
- W razie potrzeby, nadpłaconą wcześniej zaliczkę (Nota kredytowa) ponownie wykorzystaj do innej faktury. Zmniejsz kwotę do zapłaty dając rabat lub użyj ponownie noty kredytowej na innej fakturze, aby zmniejszyć pozostałą kwotę do zapłaty.
Śledź status otwartych faktur
- Filtruj i sortuj faktury według dowolnych kryteriów, by znaleźć te wymagające uwagi.
- Sprawdzaj czy każda Faktura ma przypisane do niej Zamówienie. Jeśli go brakuje, oznacza to, że mogły być to zakupy nieplanowane i należy go wyjaśnić, jeśli Faktura nie jest opisana.
- Wysyłaj jednym kliknięciem wiele maili do klientów z przypomnieniem o niezapłaconych fakturach.
Przeanalizuj swoje wyniki rozliczeniowe
- Użyj wstępnie zdefiniowanych stron statystyk, aby uzyskać przydatne informacje o wydajności przedstawicieli handlowych.
- Eksportuj swoje faktury i płatności, by wykorzystać je ponownie za pomocą narzędzi zewnętrznych.